Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с работата на колата.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с работата на колата.

    Здравейте. Днес като запалих Алфата, както си работеше нормално, за секунди оборотите паднаха, тя заглъхна и като я изфорсирах работеше неравномерно. Двигателя тресеше, независимо дали на 800 оборота или на 3000. Работеше като че ли на 3 цилиндъра. Като двигател на стар американски мускул. Много странно. Освен това гърмеше от ауспуха... По принцип средното гърне е откачено, но никога не е бучала или нещо от този сорт. Просто дрънка... Но сега не разбрах какво се случи. Ако някой може да ми каже на какво се дължи това, нека да помогне, ще съм много благодарен.

  • #2
    Първоначално публикувано от alfaromeobg Покажи съобщение
    Здравейте. Днес като запалих Алфата, както си работеше нормално, за секунди оборотите паднаха, тя заглъхна и като я изфорсирах работеше неравномерно. Двигателя тресеше, независимо дали на 800 оборота или на 3000. Работеше като че ли на 3 цилиндъра. Като двигател на стар американски мускул. Много странно. Освен това гърмеше от ауспуха... По принцип средното гърне е откачено, но никога не е бучала или нещо от този сорт. Просто дрънка... Но сега не разбрах какво се случи. Ако някой може да ми каже на какво се дължи това, нека да помогне, ще съм много благодарен.
    Свещи, кабели, бобини, комутатори.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Така работеше и моята когато имаше малко вода около една от свещите. Изсуших я и се оправи. Проблема е някъде в запалването, както вече каза колегата.
      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

      Comment


      • #4
        Благодаря много за мненията, колеги.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от alfaromeobg Покажи съобщение
          Здравейте. Днес като запалих Алфата, както си работеше нормално, за секунди оборотите паднаха, тя заглъхна и като я изфорсирах работеше неравномерно. Двигателя тресеше, независимо дали на 800 оборота или на 3000. Работеше като че ли на 3 цилиндъра. Като двигател на стар американски мускул. Много странно. Освен това гърмеше от ауспуха... По принцип средното гърне е откачено, но никога не е бучала или нещо от този сорт. Просто дрънка... Но сега не разбрах какво се случи. Ако някой може да ми каже на какво се дължи това, нека да помогне, ще съм много благодарен.
          При мен стана така след запушена дюза (на газовата) - имаш ли газ ?
          Alfa Romeo 164 2.0 TS Super
          sigpic

          Comment


          • #6
            Не, нямам газ. По принцип колата явно има някакъв проблем някъде по маркучите. Някой е прокъсан и изтича бензин, защото в купето мирише силно и в багажника. Освен това като пусна вентилатора за парното и се усеща доста силно миризмата на бензин, но сегашният проблем не знам дали има нещо общо с това.

            ---------- Post added at 11:34 ---------- Previous post was at 11:33 ----------

            Също така харчи много. Зареждам на бензиностанция, излизам от нея и лампата вече свети.. Хахаха, не е шега, почти така прави.

            Comment


            • #7
              Ако светне лампата и покарам малко, после като заредя за 30лв продължава да си свети. Резервоара е 70литра и се зарежда с близо 200лв, нормално .А това да си караш колата като има теч на гориво не е много умно.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                Ако светне лампата и покарам малко, после като заредя за 30лв продължава да си свети. Резервоара е 70литра и се зарежда с близо 200лв, нормално .А това да си караш колата като има теч на гориво не е много умно.
                И при мен на бензин понамерисва на бензин, но само когато е отворен прозореца (през парното не вкарва) а вс. маркучи са сухи и течове няма или поне аз не виждам да има, а иначе си прав - при установен теч на бензин да караш е доста рисковано и не само за теб.
                Alfa Romeo 164 2.0 TS Super
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Не я карам. Само веднъж отидох да я заредя с бензин. Само я паля през студените дни през 2 дни и я оставям за малко да поработи, за да не падне акумулатора. Обмислям дали да не я стегна и да я продам, защото и аз и жена ми имаме коли и само заема място пред блока. Но пък е наистина много здрав и читав автомобил, въпреки годините си и ще и взема не повече от 1600 лева. Мога да я стегна и да си я ползвам, защото е на реални 176 000 километра (не с точност), но е запазена и е наистина много здрава.

                  Comment


                  • #10
                    Коя година е колата???
                    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                    Comment


                    • #11
                      Колата е края на 1993 година, с фаровете с лупи, халогените и втория климатроник. Също така си има и ел. седалки :P . Сега по темата: Забелязах, че пръска масло от ауспуха. Не много, но като е поработила известно време (15мин) с подаване на газ от време на време и после има едно черно петно под ауспуха. Това не ми харесва особено, но исках да ви попитам дали целият проблем с тресенето може да е от ауспуха, защото като се заслушах в двигателя си работи нормално и се форсира нормално, но ауспуха тропа и гърми от време на време.

                      Comment


                      • #12
                        А къде се намира колата, щом има вариант за продажба може да я поогледаме, защото един приятел си търси 164ка

                        Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                        Comment


                        • #13
                          Това с продажбата го казах съвсем хипотетично. Мисля да я стегна и да я вкарам в употреба.

                          Comment


                          • #14
                            +1 за диагнозата на Чистача, поне при мен при такива симптоми се оказа пробил кабел на свещи. Смених кабели и свещи и газ Що се касае до загубата на бензин и мириса през парното залагам на маркучите за високо налягане. Намират се под предното стъкло и при мен течеше точно върху алтернатора, което си е доста опасно дори и само ако припалваш колата, така че погледни там.

                            п.п. Ако решиш да я продаваш пусни едно ЛС имам интерес.
                            Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                            Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                            Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                            Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                            Comment


                            • #15
                              Здравейте, колеги. Не бях палил колата 2-3 дни. Снощи я запалих. Двигателя беше като заглъхнал, някак всеедно е запушен. Изчаках да позагрее и дадох повече газ. Оборотите се вдигаха по- бавно от нормалното. Натиснах педала на газта докрай. Някъде около 4000 оборота се забавиха още повече и си помислих, че повече няма и да вдигне, но след 1-2 секунди продължи да се форсира. След това я загасих и я запалих отново. Нямаше и следа от проблема. Колата спря да тресе, двигателя стана много по- ''пъргав'', форсираше се без проблем. Като цяло колата си върна нормалната работа на двигателя... Ден преди това говорих с едни приятели, които имат сервиз да я закарам и да я погледнат. Въпреки, че се оправи проблема, не знам на какво се дължи, затова ще я закарам и ако има проблем ще я оправям. Но все пак да ви попитам, знаете ли на какво може да се дължи това, че се оправи сама? Благодаря предварително. (В сервиза ще сменям свещи, кабели и може би маркучите за бензина ако оттам идва проблемът.)

                              Comment

                              Working...
                              X